پمپ اسپری نازال

پمپ اسپری نازال

پمپ اسپری نازال از ملزومات اولیه بسته‌بندی تولید کنندگان داروهای استنشاقی بوده و در تولید داروهایی که از طریق اسپری شدن در بینی قابل جذب می باشند مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید پمپ اسپری بینی 18 میلیمتر در کشور بسیار محدود و از طریق واردات قطعات از کشور چین و مونتاژ ان در داخل صورت می پذیرد که پاسخگوی نیاز شرکت ها داروسازی نبوده و به ناچار از طریق واردات این نیاز تامین می گردد. ما در بخش بازرگانی شرکت داروپک همانند واردات آلومینیوم سیل القایی در صدد رفع بخشی از نیاز صنعت داروسازی کشور به خرید پمپ اسپری نازال برآمدیم و با سورسینگ چند شرکت معتبر از کشور چین اقدام به واردات این محصول نموده ایم.

مشخصات فنی پمپ اسپری نازال

این محصول مناسب استفادی همراه با بطری های دهانه 18 بوده و همراه با بطری های پلی اتیلن و پت موجود در بازار که دارای دهانه 18 میلیمتر باشند، قابل استفاده می باشد. مقدار پاشش این اسپری های بینی 0.1 تا 0.12   میلی لیتر در هر پاف می باشد که آنرا مناسب استفاده ری رنج وسیعی از داروهای استنشاقی می نماید. همچنین این محصول به صورت روتین با رنگ سفید وارد می گردد. اما در صورت نیازف امکان تامین آن در رنگهای دلخواه مشتری (مشروط به خرید تیراژ مورد قبول تولید کننده) وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است این محصول کلیه‌ی تست‌های موجود در صنایع داروسازی را با موفقیت پشت سر گذاشته و مورد تایید شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید داروهای استنشاقی قرار گرفته است.

کلیه مراحل تولید و مونتاژ پمپ اسپری بینی 18 میلیمتر تحت شرایط GMP و الزامات سازمان غذا و دارو و در اتاق های تمیز  (CLEAN ROOM)  با با تکنولوژی روز صورت می گیرد. همچنین برای اطمینان از صحت عملکرد آن، کیفیت تولید در هر بچ تولیدی بطور مستمر و منظم در آزمایشگاه های خاص و با دستگاه‌های مخصوص تست می‌گردند.

مقدار قابل سفارش

با توجه به وارداتی بودن این محصول، در صورت موجود بودن آن در انبار امکان خرید پمپ اسپری نازال، حداقل تعداد قابل سفارش 5.000 عدد می باشد. اما در صورت عدم موجودی انبار، حداقل میزان سفارش بسته به شرایط محموله های زیر تولید یا وارداتی ما متفاوت و از چند 10 هزار تا چند صدهزار خواهد بود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا تهیه جارهای پت و پلی اتیلن با همکاران ما در بخش فروش در تماس باشید.