پمپ های اسپری

پمپ های اسپری

پمپ های اسپری از پرمصرف ترین محصولات بازار محلول ها و مایعات بوده و همراه با طیف وسیعی از محصولات مختلف استفاده می گردد. افشانه های محلول محصولاتی هستند که می بایست از کیفیت بالایی برخوردار باشند. دلیل اول این است که از این محصول برای مدت زمان طولانی همراه محلول ها استفاده می گردد و با توجه به اینکه افشانه های را در صنایع متفاوتی استفاده می نمایند جنس قطعات مختلف تشکیل دهنده ی آن می بایست با محصولات مختلفی مانند خوشبو کننده ها، الکل و محلول های ضد عفونی کننده، مواد آرایشی و بهداشتی و برخی روان کننده ها سازگار بوده و نیز دوام کافی برای پاشش محلول مورد نظر بصورت یکنواخت، بدون قطعی و بدون نشتی تا اتمام کامل محصول داخل ظرف را داشته باشد.

اسپری تریگر
پمپ اسپری رقیق پاش انگشتی

انواع پمپ های اسپری

بطور کلی این محصول شامل دو بخش اصلی پمپ های اسپری انگشتی (دئودورانتی) و اسپری تریگر و یا همان تفنگی می باشد. تفاوت عمده ی این دو محصول در واقع در قطعه ی ماشه (دسته) ای که نوع تفنگی می باشد. اسپری انگشتی با فشردن سری ااسپری به سمت پایین اقدام به پاشش محلول می نماید در حالیکه اسپری تریگر با حرکت رو به عقب دسته محلول را به صورت قطرات بسیار ریز غبار از ظرف خارج می نماید.

موارد استفاده از افشانه ها

موارد استفاده از افشانه ها حال چه بصورت دئدورانتی و چه بصورت تفنگی بسیار متنوع بوده و می تواند از محصولات غذایی تا ضدعفونی کننده ها و مواد شیمیایی را در بر گیرد. برخی از موارد استفاده از پمپ های اسپری در ادامه آمده است.

  • انواع خشبو کننده های محیط
  • ضدعفونی کننده های دست و سطوح (الکل، …)
  • پاک کننده های خانگی و صنعتی (چرم، داشبورد خودرو، کفش، شیشه شور…)
  • مواد غذایی (اسپری روغن، سرکه و آبلیمو، زعفران)

هر دو نوع تریگر و اسپری انکشتی دارای دهانه های متفاوتی مانند دهانه 18، 20، 24 و 28 می باشد. این محصولات در دو رنگ پر مصرف سفید و مشکی وارد می گردند که رنگ سفید با اختلاف بسیار زیاد مصرف گسترده تری دارد. سایر رنگها مانند سبز، زرد، قرمز، آبی و صورتی نیز در تیراژهای بسیار پایین تر در بازار موجود می باشند. در صورتی که محصول شما با اسپری کناری و با درب غیر آب بند تولید می کردد برای پلمپ درب بطری می توانید از واشر های سیل القایی استفاده نمایید.