اسپری الکل و ضدعفونی کننده

پمپ اسپری رقیق پاش

صنایعی که در آنها از پمپ اسپری رقیق پاش استفاده می گردد بسیار متنوع و وسیع می باشند. ممکن است اسپری دئودورانتی انگشتی همراه مواد غذایی یا محصولات ضدعفونی کننده، مواد شیمیایی پاک کننده یا براق کننده و یا انواع دئودورانت و خشبو کننده استفاده گردد. به همین علت جنس قطعات مختلف تشکیل دهنده ی آن می بایست با محصولات مختلفی مانند خوشبو کننده ها، الکل و محلول های ضد عفونی کننده، مواد آرایشی و بهداشتی و برخی روان کننده ها سازگار باشد. این محصول با نام های والف اسپری، اسپری دئودورانتی، اسپری انگشتی، افشانه نیز در بازار معروف می باشد که از قطعات مختلفی از جمله فنر ، میله ، غلاف ، واشر و محفظه دوزاج تشکیل شده است.

تنوع اسپری ها بر اساس قطر دهانه

بطری هایی که برای بسته بندی محلول ها و مایعات در بازار وجود دارند با نوجه به نوع کاربرد دارای تنوع حجم و دهانه می باشند. حجم این بطری ها ممکن است از 20 سی سی تا چند لیتر متغیر باشد.  همین مساله در خصوص دهانه ها نیز صدق می کند و ممکن است دارای دهانه های 14 میلیمتر تا 28 میلیمتر داشته باشند. در ادامه پر مصرف ترین سایز های پمپ اسپری رقیق پاش را خواهیم دید. همچنین باید اشاره نماییم که پر مصرف ترین رنگهای این محصول دو رنگ سفید و مشکی می باشند که رنگ سفید با اختلاف بسیار زیاد مصرف بیشتری دارد. سایر رنگها مانند قرمز، سبز، آبی، طوسی، زرد و غیره نیز تولید می گردد ولی مصرف بسیار پایین تری نسبت به دو رنگ مشکی و سفید دارند.

اسپری دهانه 18

اسپری دهانه 20

اسپری دهانه 24

اسپری دهانه 28

موارد استفاده از اسپری ها

موارد استفاده از اسپری دئودورانتی انگشتی بسیار متنوع بوده و از محصولات غذایی تا ضدعفونی کننده ها را در بر می گیرد. برخی از موارد استفاده در ادامه آمده است.

  • خشبو کننده ها
  • ضدعفونی کننده های دست و سطوح
  • پاک کننده های خانگی و صنعتی (چرم، داشبورد، کفش…)
  • مواد غذایی (اسپری روغن، سرکه و آبلیمو، زعفران)

قیمت پمپ اسپری رقیق پاش

همانند تمام محصولات دیگر، قیمت پمپ اسپری رقیق پاش نیز متاثر از فاکتورهای متعددی می باشد. وارداتی یا تولید داخل بودن اسپره ، کیفیت قطعات تشکیل دهنده، طول نی، قطر دهانه و تعداد سفارش می توانند از فاکتورهای تعیین کننده قیمت اسپری رقیق پاش باشند. هر قدر مقدار سفارش بیشتر باشد بالطبع امکان پیشنهاد قیمت پایین تر و مناسب وجود خواهد داشت و بالعکس برای سفارشات خرده فروشی اسپری قطعا قیمت، قیمت بالاتری خواهد بود. با توجه به نوسان بالای قیمت این محصول، در صورت نیاز به دریافت قیمت روز، لطفا از طریق واتسپ یا تلفن با همکاران ما در بخش فروش در تماس باشید. همچنین در صورتی که محصول شما با اسپری کناری و با درب غیر آب بند تولید می کردد برای پلمپ درب بطری می توانید از واشر های سیل القایی استفاده نمایید.