پلی اتیلن 100 دارویی

پلی اتیلن 100 دارویی جزو قوطی های با دهانه 44 میلیمتر در رنج قوطی های پلی اتیلن این مجموعه و کوچکترین عضو این خانواده می باشد. از قوطی قرص 100 پلی اتیلن می توان جهت بسته بندی انواع داروهای گیاهی و شیمیایی شامل قرص، کپسول و پودر و نیز مواد شیمیایی و نمونه های آزمایشگاهی استفاده نمود. لازم به ذکر است بعلت آب بند نبودن درب های این محصول، توصیه ی اکید ما استفاده از این ظرف برای بسته بندی محصولات خشک می باشد. فقط در صورت استفاده از فویل سیل القایی می توان از آن برای بسته بندی مایعات استفاده نمود و بعد از زایل شدن آلومینیوم سیل توسط مصرف کننده احتمال نشت محصول از درب این ظرف وجود خواهد شد.

قطر خارجی دهانه پلی اتیلن 100 دارویی تولید شده در این مجموعه 44 میلیمتر بوده و انواع درپوش موجود برای این قوطی قرص 100 پلی اتیلن به شرح زیر می باشد.

1- درب ساده پیچی (کپ پیچی)

2- درب قفل کودک  (کپ چایلد پروف – چایلد لاک)

بر خلاف ظروف 30 تا 175 سی سی پت این مجموعه، ظروف پلی اتیلن داروپک دارای درب زیپی – پلمپی نبوده و فقط دو درب فوق برای این محصولات موجود می باشد.

حداقل تعداد سفارش

چند سالی است جهت ارائه سرویس به تمامی مشتریان گرامی، بخش خرده فروشی نیز در این مجموعه راه اندازی شده و امکان انجام سفارشات با تعداد پایین نیز میسر گردیده است. نکته ی بسیار مهم در خصوص سفارشات خرده فروشی “موجود بودن” ظرف مورد نظر خریداران محترم در انبار مجموعه می باشد. در غیر اینصورت خریداران محترم یا باید تعداد سفارش را به حداقل تعداد قابل تولید افزایش دهند و یا منتظر تامین موجودی انبار پس از تولید یک سفارش عمده بمانند.

حداقل تعداد قابل سفارش (خرده فروشی): 1.200 عدد

حداقل سفارش قابل تولید (در صورت عدم موجودی): 10.000 عدد

در صورت نیاز مشتریان محترم امکان ساخت قالب باد در اشکال مختلف و اختصاصی برای این محصول وجود داشته و با مشتریان گرامی با صرف هزینه ای مناسب امکان در اختیار داشتن قوطی پلی اتیلن 100 سی سی با طرح اختصاصی مورد نظر را خواهند داشت. لازم به ذکر است در صورت نیاز مشتریان به آب بندی یا پلمپ پلی اتیلن 100 دارویی، این شرکت قادر به تامین آلومینیوم سیل پلی اتیلن جهت آب بندی و پلمپ ظروف فوق می باشد. امکان جاگذاری سیل القایی درون کپ پلاستیکی این محصول توسط این شرکت وجود دارد.