قوطی پلی اتیلن قرص و کپسول

هماهنطور که از نام قوطی پلی اتیلن قرص و کپسول مشخص است از آن برای بسته بندی محصولات دارویی خشک مانند قرص، کپسول و همچنین پودر استفاده می کنند. از سایزهای کوچکتر آن بیشتر برای داروهای انسانی و از سایزهای بزرگ آن مانند قوطی پلی اتیلن 400 سی سی برای بسته بندی مکمل ها و یا داروهای دامی که به ظروف بزرگتری نیاز دارند استفاده می کردد. ظروف پلاستیکی دارویی گزینه های مناسبی برای بسته بندی محصولات خشک (کپسول، قرص، گرانول و پودر) و نیز ظروف مایع (در صوردت داشتن درب آب بند) می باشند. معمولاً بطری های پلی اتیلنی دارای دهانه های 28، 38 یا 44 می باشند. درب های این ظروف دارای یک رینگ استاپر که آب بندی ظروف را ممکن می سازند می باشند. بر خلاف این دربها، دربهای ظروف قرص و کپسول دارای کفی صاف می باشند که امکان استفاده از آلومینویم سیل و پلمپ نمودن درب این ظروف را فراهم می آورند.

 حجم های قابل تولید

در حال حاضر در این مجموعه تولیدی حدود 6 حجم مختلف از ظروف پلاستیکی HDPE تولید می گردد که کوچکترین آنها دارای حجم 100 سی سی و بزرگترین آنها حجم 400 سی سی می باشد. البته ظروف با حجم های بزرگتر نیز در این مجموعه تولید می کردد که به دلیل دهانه گشاد بودن آنها این ظروف آنها در دسته بندی جارهای پت دسته بندی می کنند. جارهای پت ما در سایزهای 500 تا 7500 سی سی تولید شده و دهانه های 52 تا 120 میلیمتر دارند. در بخش جارهای پت اطلاعات مربوط به این ظروف به طور کامل در دسترس عزیزان قرار دارد. سایزهای فعلی ظروف پلی اتیلن قرص و کپسول این مجموعه ی تولیدی 100، 150، 250، 275، 300 و 400 سی سی می باشد. در صورت مناسب بودن درب و دهانه های موجود، با صرف هزینه ای اندک، امکان ساخت قالب باد اختصاصی برای حجم های مد نظر با طراحی خاص و حک نام برند و محصول (برای برند های ثبت شده و قانونی) وجود خواهد داشت.

درب و دهانه های موجود

برای انواع قوطی پلی اتیلن قرص و کپسول این مجموعه دو دهانه اصلی 36 و 44 میلیمتر وجود دارد. ظروف 100، 150 و 250، 275 و 300 سی سی می توانند دهانه 36 و یا 44 میلیمتر داشته باشند. قوطی پلی اتیلن 400 سی سی دارای دهانه 52 میلیمتر می باشند. همراه این ظروف امکان استفاده از درب های پیچی ساده و چایلد پروف (چایلد لاک) وجود دارد که هر یک در بخش مربوطه به تفصیل توضیح داده شده اند. همچنین امکان ارائه سیل القایی پلی اتیلن همراه با این ظروف و نیز جاگذاری سیل القایی داخل درب ظروف توسط داروپک وجود دارد. انواع مختلف سلی القایی مانند نوع تک لایه، مقوا دار و فومدار برای این ظروف قابل استفاده می باشند.