اسکوپ پودر مکمل بدن سازی

اسکوپ مکمل بدن سازی

اسکوپ مکمل بدن سازی یا در واقع همان پیمانه پلاستیکی که برای وزن کردن مقدار مورد نیاز از انواع پروتئین یا مکمل های ورزشی بکار می رود از ملزومات پرمصرفی است که همواره در کنار انواع جارهای پت و پلی اتیلن مکمل های بدن سازی مورد استفاده قرار می گیرند. از پر مثرف ترین این پیمنه های پلاستیکی می توان به اسکوپ 5 گرمی، اسکوپ 20 گرمی و اسکوپ 30 گرمی اشاره نمود. از اسکوپ مکمل بدن سازی نه فقط برای پیمانه کردن و اندازه گیری پروتئین و مکمل که برای سایر انواع محصولات پودری مانند شیر خشک، داروها و مکمل های دامی و انسانی، پودرهای شوینده، سموم و غیره نیز استفاده می گردند. این پیمانه ها از جنس پلی پروپیلن و با رنگ شفاف تولید می گردند و دارای دسته نیز می باشند. در حال حاضر 3 سایز مختلف اسکوپ پودری در حال تولید می باشد.

اسکوپ 5 گرمی

اسکوپ 5 گرمی یا همان 11 سی سی که به پیمانه شیر خشکی نیز معروف است در 2 نوع پیمانه دسته کوتاه و پیمانه دسته بلند و در رنگ شفاف تولید می گردد. حداقل سفارش پیمانه پلاستیکی 5 گرمی در صورت موجود بودن در انبار تعداد 2.000 عدد و حداقل تعداد قابل تولید آن 10.000 می باشد. این پیمانه در دو نوع دسته کوتاه و دسته بلند قابل تامین می باشد.

اسکوپ 20 گرمی

اسکوپ 20 گرمی یا همان ییمانه پلاستیکی 70 سی سی با رنگ شفاف و دسته کوتاه قابل تامین می باشد. اسکوپ 20 گرمی مدرج نبوده و حداقل تعداد قابل سفارش این محصول 1.000 عدد و حداقل تعداد قابل تولید آن 5.000 عدد می باشد. جنس این محصول از پلی پروپیلن یا همان (PP) می باشد.

اسکوپ 30 گرمی

اسکوپ 30 گرمی یا همان پیمانه پلاستیکی 80 سی سی با رنگ شفاف و دسته کوتاه قابل تامین می باشد. اسکوپ 30 گرمی مدرج بوده و امکان وزن کردن مقدار کمتر پودر نیز میسر می باشد. حداقل تعداد قابل سفارش این محصول 1.000 عدد و حداقل تعداد قابل تولید آن 5.000 عدد می باشد.

بجز پیمانه 5 گرمی دسته کوتاه و دسته بلند، اسکوپ 20 گرمی و اسکوپ 30 گرمی فعلاً پیمانه ی دیگری در این مجموعه در حال تولید نمی باشد. ممکن است بزودی پیمانه های جدیدی نیز تولید گردد که از طریق سایت بازرگانی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.