پت 350 سی سی دارویی

قوطی پت 350 سی سی دارویی به لحاظ اندازه دومین ظرف در حال تولید در مجموعه ی داروپک می باشد. در واقع این ظرف دارای پریفرم یکسان با پت 300 سی سی دارویی بوده و به همین دلیل قیمت این دو ظرف بسیار به هم نزدیک می باشد. از قوطی قرص 350 سی سی دارویی می توان جهت بسته بندی انواع مواد غذایی و دارو شامل قرص، کپسول و پودر، انواع داروهای گیاهی همچنین مواد شیمیایی و نمونه های آزمایشگاهی استفاده نمود. لازم به ذکر است بعلت آب بند نبودن درب های این محصول، فقط در صورت استفاده از واشر سیل القایی می توان از آن برای بسته بندی مایعات استفاده نمود و بعد از زایل شدن آلومینیوم سیل توسط مصرف کننده احتمال نشت محصول از درب این ظرف وجود خواهد شد.

قوطی قرص 350 سی سی

مشخصات قوطی قرص 350 سی سی دارای دهانه 31.2 میلیمتری بوده و امکان تولید آن با درپوش های زیر امکان پذیر می باشد:

  • کپ پیچی ساده
  • کپ چایلد لاک (قفل کودک – چایلد لاک)

حداقل تعداد سفارش

چند سالی است جهت ارائه سرویس به تمامی مشتریان گرانی، بخش خرده فروش نیز در این مجموعه راه اندازی شده و امکان انجام سفارشات پت 350 سی سی دارویی با تعداد پایین نیز میسر گردیده است. نکته ی بسیار مهم در خصوص سفارشات خرده فروشی “موجود بودن” ظرف مورد نظر خریداران محترم در انبار مجموعه می باشد.

حداقل تعداد قابل سفارش (خرده فروشی): 500 عدد

حداقل سفارش قابل تولید (در صورت عدم موجودی: 10.000 عدد

در صورت نیاز مشتریان محترم امکان ساخت قالب باد در اشکال مختلف و اختصاصی برای قوطی قرص 350 سی سی وجود داشته و مشتریان گرامی با صرف هزینه ای مناسب امکان در اختیار داشتن قوطی با طرح اختصاصی مورد نظر را خواهند داشت. لازم به ذکر است در صورت نیاز مشتریان به آب بندی یا پلمپ قوطی 350 سی سی پت شرکت قادر به تامین واشرهای آلومینویمی سیل القایی جهت آب بندی و پلمپ ظروف فوق می باشد. امکان جاگذاری سیل القایی درون کپ پلاستیکی این محصول توسط این شرکت وجود دارد.