خرده فروشی ظروف پت و پلی اتیلن

خرده فروشی ظروف پت و پلی اتیلن

خرده فروشی ظروف پت و پلی اتیلن

امکان خرده فروشی ظروف پت یکی از سوالات متداولی است که روزانه مشتریان محترم از کارشناسان فروش ما می پرسند. در جواب این سوال باید بگوییم بله، شرکت ما امکان خرده فروشی محصولات خود را دارد ولی تحت شرایطی خاص. از آنجاییکه داروپک یک مجموعه تولیدی می باشد، در صورتیکه محصول مورد نظر شما در زمان ثبت سفارش در انبار مجموعه موجود باشد امکان خرید بصورت خرده فروشی ظروف پت و پلی اتیلن مقدور می باشد. در غیر اینصورت یا باید سفارشی معادل حداقل سفارش قابل تولید آن ظرف ثبت گردد و یا سفارش خرده با یکی از سفارشات عمده مجموعه همزمان گردد تا اینکه امکان تولید ممکن گردد.

حداقل تعداد سفارش

به غیر از موجود بودن محصول در انبار، حتی سفارشات خرده نیز از حداقل تعداد خاصی برخوردار می باشند که هنگام ثبت سفارش باید به این تعداد دقت شود. این حداقل تعداد با سایز ظروف نسبت عکس داشته بدین صورت که هر قدر سایز ظرف کوچکتر باشد حداقل تعداد سفارش آن بالاتر می باشد و بالعکس هر قدر سایز و حجم ظرف بزرگتر باشد حداقل تعداد سفارش آن ظرف کمتر خواهد بود. به عنوان مثال هنگام سفارش تعداد پایین ظروف پت و پلی اتیلن حداقل تعداد قوطی 30 سی سی پت که کوچگترین قوطی تولیدی این مجموعه می باشد 2400 عدد می باشد در حالیکه حداقل تعداد سفارش برای قوطی جار پت 500 سی سی در حالت خرده فروشی ظروف پت و پلی اتیلن 100 عدد می باشد.

حداقل تعداد قابل تولید

توجه داشته باشید که حداقل تعداد ذکر شده در قسمت قبل فقط برای حالت سفارشات با تعداد کم ظروف پت و پلی اتیلن بوده و حداقل تعداد قابل تولید با این تعداد بسیار متفاوت می باشد. دقیقاً مانند بخش خرده فروشی حداقل تعداد قابل تولید با سایز ظروف نسبت عکس داشته بدین صورت که هر قدر سایز ظرف کوچکتر باشد حداقل تعداد تولید آن برای بستن قالب بالاتر می باشد و بالعکس هر قدر سایز و حجم ظرف بزرگتر باشد حداقل تعداد قابل تولید آن ظرف کمتر خواهد بود. به عنوان مثال هنگام خرده فروشی ظروف پت و پلی اتیلن حداقل تعداد قابل تولید قوطی 30 سی سی پت که کوچگترین قوطی تولیدی این مجموعه می باشد 25000 عدد می باشد در حالیکه حداقل تعداد قابل تولید برای قوطی جار پت 500 سی سی در حالت عمده فروشی ظروف پت و پلی اتیلن 5000 عدد می باشد. در صورت نیاز به اطلاع از حداقل تعداد قابل تولید هر ظرف لطفا این مقاله را مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button