ساخت قالب اختصاصی پت

راه حل ارزان ساخت قالب پت

آیا امکان ساخت قالب اختصاصی پت وجود دارد؟

بسیاری از اوقات مشتریان محترم به ندبال تهیه ی ظرفی هستند بصورت آماده موفق به تهیه ی آن نمی گردند. راه حل چیست؟ اسان ترین راه و البته نه ارزان ترین راه ساخت قالب اختصاصی می باشد. در واقع پاسخ این سوال که آیا امکان ساخت قالب اختصاصی وجود دارد مثبت بوده و این امکان وجود دارد. البته هزینه ی قالب سازی به عهده ی خریدار می باشد که در حال حاضر بسته به نوع و سایز و مشخصات فنی قالب ممکن است از چند ده میلیون تا چند میلیارد تومان هزینه در بر داشته باشد. پس راه حل ارزان ساخت قالب پت چیست؟

راه حل ارزان ساخت قالب پت

اگر نیاز به ساخت قالب قوطی یا جار پت دارید باید در نظر داشته باشید که 3 دست قالب نیاز خواهد داشت. یک قالب پریفرم برای تولید پریفرم محصل. قالب دوم قالب باد می باشد که پریفرم رو به شکل نهایی قوطی مورد نظر باد خواهد نمود و سوم قالب درب ظرف می باشد که قرار است روی درب بسته شود. بین این قالب ها ارزانترین قالب همان قالب باد می باشد. حال راه حل ارزان ساخت قالب پت چیست؟ در ادامه به چند راه حل ساده اشاره خواهیم نمود.

  • استفاده از قالب پریفرم موجود

گاهی اوقات تولید کننده ممکن است قالب پریفرمی داشته باشد که چند گرم سبک تر یا سنگین تر از پریفرم مد نظر خریدار را تولید نماید. اگر امکان پذیرش این وزن و همچینین دهانه ی پریفرم مورد نظر از جانب خریدار وجود داشته باشد، هزینه قالسازی برای پریفرم حذف خواهد گردید.

  • استفاده از قالب کپ موجود

دقیقاً همانند قالب پریرفم، ممکن است تولید کننده قالب کپی نزدیک به درپوش مد نظر خریدار داشته باشد. گاهی حتی ممکن است امکان اصلاح بخشی از قالب برای خریدار وجود داشته باشد (مانند اضافه کردن حک لوگو یا نام خریدار روی کپ یا کف ظرف) که این مورد با هزینه ی بسیار کمتری از ساخت یک ست کامل قالب قابل انجام خواهد بود.

  • ساخت قالب باد اختصاصی

در صورت استفاده از یکی از موارد شماره 1 یا 2 و یا هر دو آیتم، هزینه قالب سازی تا حد بسیار قابل قبولی پایین خواهد آمدو در این مرحله می توان با ساخت یک قالب باد اختصاصی با طرح و شکل مد نظر (برای وزن و دهانه ی پریفرم موجود) تا حد بسیار زیادی به یک طرح اختصاصی نزدیک شد  هزینه ی بسیار بالای قالب سازی را نیز متقبل نشد. بدین ترتیب با کمترین هزینه قالب سازی، قوطی پت مد نظر را می توان تولید نمود.

با استفاده از پیشنهاد بالا می توان با حداقل هزینه، ساخت یک قالب اختصاصی پت را انجام داد. در صورت نیاز به مشاوره رایگان در این خصوص با همکاران فنی و فروش ما از طریق واتسپ در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button